خرید گوشی آیفون قسطی یا نقد کدام بهتر است ؟

خرید به صورت قسطی از قدیم راه حل مناسب برای کسانی که تصمیم داشتند کالایی را زودتر از موعد پس انداز کل مبلغ، خرید کنند بوده است. گاها شما با اینکه مبلغ کامل خرید گوشی موبایل یا محصولات اپل خود را دارید اما تصمیم دارید کل پول آن را خرج نکنید و با وجود پرداخت هزینه بیشتر ولی به صورت اقساطی خرید کنید. هر کس دلیل خود را برای خرید به صورت اقساط دارد که شاید بتوانیم در این مطلب بیشتر شما را در تصمیم گیری اینکه گوشی آیفون را قسطی یا نقد بخرید کمک کنیم.

خرید اقساطی آیفون

انواع مدل خرید اقساطی گوشی موبایل در ایران

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون در ایران نسبت به سایر کشورها متفاوت است. خرید در سایر کشور ها به صورت اعتباری بوده و مبلغی جابجا نمی گردد ولی در ایران توسط شرکت های خصوصی و یا بانک ها تامین مالی صورت گرفته و به فروشنده یا خریدار واریز می گردد.این روش در بانک ها مسیر سخت تری را در پیش دارد که خود سبب عدم توان خیلی از افراد نسبت به دریافت وام خرید موبایل باشند. همین امر باعث شده گرفتن وام از شرکت های خصوصی در تهران برای آیفون و محصولات اپل با چک یا سفته راحت تر باشد.

خرید آیفون قسطی با چک

در نظر داشته باشید که فروشگاه ها و شرکت های زیادی برای فروش اقساطی موبایل آیفون در ایران وجود دارند. هرکدام از این فروشگاه ها بر اساس شرایط اقساط و مدارک مورد نیاز متفاوت می باشند. استفاده از مدارک ای شامل چک، سفته، دریافت فیش حقوقی معتبر و موارد دیگر رو شامل می شوند. بسته به شرایط ممکن است هزینه تمام شده و بهره آن متفاوت بوده که در نهایت تصمیم گیری انتخاب این شرایط بر عهده شماست. در کل چطور تصمیم بگیریم که قسطی خرید کنیم یا نقد ، این مساله با توجه به شرایط مالی شما و پیش بینی آینده قیمت ها قابل انتخاب است.  انتخاب کمترین بهره مطمئنا از بین تمامی فروشگاه ها بهترین انتخاب می باشد.

فرمول محاسبه فروش اقساطی موبایل آیفون چیست ؟

محاسبه اقساط موبایل آیفون به بستگی به میزان پیش پرداخت و ماه های اقساط مرتبط است. هرچه این مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد مطمئنا بهره کمتری را برای شما شامل می گردد. افزایش تعداد ماه ها به ۶ماه ۹ ماه ۱۲ ماه میتواند هزینه پرداختی نهایی شما را بالاتر ببرد. بهتر است بر اساس شرایط مالی و برنامه های آتی خود تصمیم به انتخاب تعداد ماه آیفون قسطی با چک نمایید. بهترین بهره در اقساط در ایران ۱۸ درصد بوده که مجموعه های کمی این شرایط را برای شما فراهم کرده اند .

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید