خرید اقساطی کنسول بازی از تهران

والدین امروزی نسبت به پدر و مادرهای دهه‌های قبل، حساسیت بیشتری نسبت به وقت فراغت فرزندانشان دارند. فروش اقساطی بازی‌های سرگرمی، به خصوص خرید اقساطی بازی‌های کنسول، امروزه به والدین در ایجاد اوقات فراغت مناسب و طولانی مدت با هزینه کم کمک شایانی می‌کند. با شروع تحریم بر وسایل دیجیتال و انواع بازی‌های کامپیوتری، مخصوصاً مناسب کنسول‌هایی چون ایکس باکس و PS4 و مشابه آنها، قیمت هر سی‌دی بازی اورجینال به بالای حتی ۵۰۰ تومان و گاها تا یک میلیون تومان هم رسیده است. حتی اسباب بازی‌های داخلی مانند ماشین‌های شارژی و ویولن‌های کوچک نیز از این افزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند.

از این رو، والدین هم می‌بایست با فشار اقتصادی دست و پنجه نرم کنند و هم با اصرار کودک و فرزندانشان اقدام به خرید وسایل بازی و سرگرمی، به خصوص نسخه‌های گران قیمت بازی‌های کنسولی، بکنند. در این میان، سایت‌های فروش اقساطی بازی‌های سرگرمی به مثابه کشتی نجات به والدین آمده و متقاضیان خرید این دست بازی‌ها به سهولت می‌توانند بصورت قسطی و ماهانه با پرداخت یک دهم قیمت واقعی وسایل بازی، از جمله دوربین عکاسی و کوادکوپتر و غیره، و همچنین انواع و اقسام سی‌دی‌های بازی‌ها را به صورت چندتایی تهیه و در دسترس فرزندان خود قرار دهند.

از آنجا که ما در دهه‌های اوج تکنولوژی زندگی می‌کنیم، بالطبع عقب ماندن از آپدیت شدن با بازی‌های روز دنیا مسأله خوشایندی نیست، به خصوص برای افراد با سنین پایین‌تر. چرا که آنها حسرت نداشتن بازی‌هایی که در دست دوستان خود می‌بینند را تجربه می‌کنند و این ممکن است در آینده منجر به خلاء روحی و مشکلات اجتماعی عدیده‌ای شود.

البته با وجود فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش اقساطی بازی‌های سرگرمی و خرید اقساطی بازی‌های کنسولی و غیره، مانند رک موبایل، نگرانی برای شما عزیزان در مقابل تورم روزافزون ندارد.

f184a31d36d4472cbb32d299c25fb015

مراحل درخواست و اخذ وام برای خرید قسطی کنسول بازی

مرحله ۱: تعیین مبلغ وام و نحوه بازپرداخت

برای شروع، به بخش «خرید اقساطی» در سامانه مراجعه کرده و مبلغ مورد نظر برای وام و مدت زمان بازپرداخت خود را مشخص کنید. سپس درخواست وام خود را ثبت کنید.

مرحله ۲: تکمیل مدارک و اعتبارسنجی

در این مرحله، مدارک مورد نیاز را در حساب کاربری خود بارگذاری کنید. سپس درخواست اعتبارسنجی خود را نیز ثبت کنید تا درخواست وام شما توسط لندو و بانک آینده بررسی و اعتبارسنجی شود. اگر مشکلی در مدارک و اعتبار بانکی شما وجود نداشته باشد، درخواست شما برای خرید کنسول بازی قسطی تأیید می‌شود.

  • ۳۰ درصد پیش پرداخت
  • کارت ملی هوشمند
  • دسته چک صیادی جدید (بنفش رنگ)
  • پرینت فرم ثبت نام سامانه ثنا

مرحله ۳: مبلغ و تعداد چک ها

مرحله ۴: دریافت وام برای خرید کنسول بازی قسطی

پس از تأیید نهایی درخواست و پرداخت کارمزد و هزینه عملیات، وام مورد نظر شما در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از این وام، انواع کنسول‌های بازی مانند PS4 و PS5 را خریداری نمایید.

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید